WSAM997
Active Level 1

User Statistics

  • 3 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

ليه وضع الاتش دي ار في الكاميرا بيشتغلش لما اكون مخليه ٣:٤h (٢٥ ميجا بكسل)و كمان برضه العدسة الواسعة