Merhaba,
Samsung mesajlar uygulamasını yıllarca annem ve ben keyifle kullandık ama bu uygulamadan google mesajlar uygulamasına geçileceği haberini gördüm çok saçma ve kötü bir geçiş çünkü samsungun arayüzü google ile uyuşmuyor ve bazı uygulamalar goo...