Original topic:

Samsung Mesajlar

(Topic created on: 04-07-2026 09:17 PM)
503 Views
Members_aUU4Cih
Beginner Level 4
Options
Diğer

Merhaba,

Samsung mesajlar uygulamasını yıllarca annem ve ben keyifle kullandık ama bu uygulamadan google mesajlar uygulamasına geçileceği haberini gördüm çok saçma ve kötü bir geçiş çünkü samsungun arayüzü google ile uyuşmuyor ve bazı uygulamalar google bazıları da samsung olduğu zaman karışık görünüyor ve estetiğini bozuyor.  Zaten böyle bir tasarım istenseydi hepimiz google pixel alırdık. LÜTFEN GOOGLE MESAJLAR UYGULAMASINA GEÇİŞ YAPMAYIN.

28 Comments
serhatz04
Expert Level 5
Diğer
Sadece ABD pazarı için değil mi ?( Sağ alt köşeye bakın.)1775586712625.png
DENNİSOVİÇ
Expert Level 3
Diğer
T.C etkilenecek mi?
serhatz04
Expert Level 5
Diğer
Muhtemelen
DENNİSOVİÇ
Expert Level 3
Diğer
Ne diyeyim SAMSUNG'a :(
Members_aUU4Cih
Beginner Level 4
Diğer

Şimdilik ABD pazarı için yapılıyor ancak yavaşça diğer ülkeleri de etkileyecek.

DENNİSOVİÇ
Expert Level 3
Diğer
Tüh ya :(
İsimiz_yeni
Active Level 6
Diğer
Bak şuan vazgeçti samsung
0 Likes
Terzioğlu
Expert Level 2
Diğer
Sen başka cümle bilmiyomusun her başlığın altında ayni mesaj var
0 Likes
İsimiz_yeni
Active Level 6
Diğer
Evet sorunmu var
0 Likes