moaazzain17
Active Level 1

User Statistics

  • 1 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

انا معايا s25 edge والتليفون لما بحط فيه شريحة مش بيجمع شبكة وللاسف جربت كل الحلول الممكنه مش بيجمع شبكةالا اذا غيرت الشريحة بشريحة جديدة بنفس الرقملما بحطها في التليفون اول مرة بتلقط شبكة عاديانما لو شيلتها وحطيتها تاني سواء في درج الشريحة الاول ا...
Following