انا معايا s25 edge والتليفون لما بحط فيه شريحة مش بيجمع شبكة وللاسف جربت كل الحلول الممكنه مش بيجمع شبكةالا اذا غيرت الشريحة بشريحة جديدة بنفس الرقملما بحطها في التليفون اول مرة بتلقط شبكة عاديانما لو شيلتها وحطيتها تاني سواء في درج الشريحة الاول ا...
الاول شكرا جدا لحضرتك علي المجهود جزاك الله خيراولكن للاسف كل دة منفعشوالفكرة ان الموضوع عشوائي جدايعني انا جربت شرايح من كل الشركات تقريبا وكلهم مفيش نمط واضح لامتي بتجمع شبكة وامتي لابس الحاجة الوحيدة اللي ملاحظها ان معظم الشرايح اللي استخدمتها لما...
انا شاريه مستعمل فعلا من خد بس كان مكملش معاه شهروروحت سامسونج انهاردة اللي في cfc قالي ان الجهاز كا hardware مفيش فيه اي مشكلة خالصودة ممكن يكون بسبب اني لسة مدفعتش الضريبةودي صورة ال service provider software version