من كام يوم سماعه الاذن لما كنت بشغلها كانت بتوطي الصوت تلقائيا من نفسها ولما كنت بستقبل المكالمات مكنش حد بيسمع مني حاجه بعدها بكام ساعه جيت اجرب السماعه ظهرلي تحديث للسماعه ف الاشعارات ولما وافقت ع التحديث بثي الصوت شغال تمام بس برضو لما برد ع المكا...
هو ليه الموبيل لما احب اشوف الساعه مثلا أو أي إشعار وانا قافله الجهاز لازم اضغط علي الزورار الجانبي علشان ينور ... ليه مش زي الاجهزة لما يترفع من مكانة بينور لوحدو