AhmedFigoOo
Active Level 3

User Statistics

  • 5 Likes
  • 1 Solutions

User Activity

الكلام علي الشحن سؤالين و عايز رد1- لي و هو بيشحن شوية شحن سريع جدا و شوية شحن سريع بس ؟2- اي افضل طريقة لشحن البطارية لاطالة عمرها هل من 15% الي 90% ام ماذا ؟و شكراا..
زي ما اتكامنا ع العيوب من فترة نتكلم ع المميزات بعد استخدام اسبوعين..اول حاجة الشاشبة و دي اكبر ميزه كبيره تعتبر بدون حواف و بدون نوتش و الكاميرا ثقب و الاشة super amoledبتديك تجربة خطيرة في الافلام الالعاب و هكذاتاني حاجة المعالج snap dragon 730g...
الموبايل في ٣ عيوب الاولي الجسم و الفريم البلاستيك التانية الكاميرا ليست بجودة عالية علي الرغم من السعر العالي للموبايل التالتة الحماية الموضوعة علي الشاشة من الجيل الثالث و هذا شئ غريب