Telefon kapalıyken şarja taktım, bi müddet şarj oldu daha sonra nem ve toz uyarısı verdi. Çıkardım uzunca bi süre bekledim, takıyorum uyarı vermiyor ama şarj da etmiyor kapatıyorum komple, takıyorum açıldığında uyarı veriyor, çıkarıyorum geri takıyor...
Ön kameram çok kasıyor yan yatırınca kasma geçiyor mesela dik tutunca aşırı kasıyor 10fps oluyor sebebi nedir nasıl çözeceğim?
Birçok kez yazdım çözüm bulamadım.