Sene sonunda komple Samsung ekosisteme geçmeyi düşünüyorum. Halihazırda mi band 7, nasılsın xiaomi 14 kullanıyorum. Galaxy fit almak istiyorum ama mi fit uygulamanda yaklaşık 7 senelik verim var bunlar çöp olsun istemiyorum. Nasıl bir yol izleyebilir...