الشاحن لما بحطه فى التليفون بيبقى مش ثابت بشكل كامل و لو حركته فوق او تحت بيتحرك ومش ثابت لكن الشحن شغال عادى، هل دى مشكله مع الكل ولا انا بس ؟تليفون s23 ultra
لا مظنش أجهزة سامسونج نوت ١٠ وأقدم الناس بتستخدمهم عادى ومفيش مشكلة والجهاز ده جهاز قوى ،لكن انت شوف إمكنياتك المادية لو هينفع تشترى ٢٤ او ٢٥ هيكون افضل اكيد عشان التحديثات وقوة المعالج الزيادة شوية لكن ٢٣ الترا جهاز جميل جدا وبالنسبالى هيفضل قطعة فر...