التليفون كان شغال معايا كويس مفيش حاجه فجأه من شهر كدا فصل لوحده وبيفصل مفاجئ كدا والشاشه بترعش كأنها جايبه شاشه طبعا الحمد لله مطلعتش شاشه !!اتصلح واشتغل دلوقتي من امبارح رجع تاني يفصل ويشتغل ممكن اعرف دا بسبب كهربا ولا كونكتور بطاريه ولا power ic ...