وانا كمان معي نفس المشكله موبايل سيء ورضيع وزباله وما بيشتغلش وبيعلق وبيهنج وموبايل للاسف لا يستحق فلوسه اللي دفعت فيه بالاضافه للصناعه الهندي صناعه رديئه وما حدش يفكر يشتري صناعه هند ثاني اي حاجه هندي لا تفكر في شراءها ثاني لانها صناعه رديئه
اي كلام سامسونج مصر بتقوله انا كمان معي موبايل سامسونج 52 اس هندي في كل المشاكل دي بيعلق وبيهنج تتش بيوقف الشاشه بتعمل شكل غريب كده كانها مخبوطه والالوان تضرب في بعضها وما بقى له شهرين شاريه ورغم ده كله موبايل سيء وعقيم
وانا كمان بتعمل معايا كده موبايلات غاليه و شركة فاشله بتبيع بضاعه هندي اي كلام المصانع الهنديه بتجمع اي كلام مفيش مصداقية لجي سامسونج محدش يشتري سامسونج و ان شاء الله هتقع