ملاحظات مبدأيه ال haptics بقت جامده اوي اوي و تنقل من بين Apps بقا احسن مش اسلس و tools bar بقت احسن واسلس في وضع الأفقي كان بيبقا في سنة لاج حلو مشكله دي
كل الي عندو خاصية Ram plus في تليفونو يقفلها بتخلي جهاز اسلس بكتير بالذات في s24 ultra في بجز رخمه كانت بتظهر كذا app وبعد ما قفلت امها جهاز اشتغل سلس اوي كنت متكدر اوي من موضوع