أنا حد تاة وسط الحياة والقلب في الدنيا -إتفرَم- وشربت من بحر العذاب علشاني عايش -مُحترم- رَصّيت همومي على الطريق ظهرت لكل الناس -هَرم- أنا فيّا حُزن مالوش مثيل ودموعي جوة عيوني نيل لو دمعَة نزلت عَ الجبل؟ واللهِ ممكن يتخرم. رزق المنسي#rizk el man sy
لساك قافل ع نفسك لساك بتعاقب فيها لما بتشتاق و تحن وبتسرح يومك فيها لساك قاسى ع قلبك لو سألك مرة عليها لساك بتلوم بروفايلك لو زار صفحة معاليها لما يقلب رسايلها ويشوف كل حكاويها لساك بتأنب روحك لما تجيلك فى منام وتقول مالك ومالها دى حكاية قديمة و ايام...
ان الله اذا احب عبدا ابتلاء حتى يصبر و اذا غضب علي عبد رزقه حرام واذا اشتدت عليه غضبه بارك له في هذا الرزق اللهم اني اسالك باسمك العظيم الاعظم منتجع لنا الدنيا رضا لك ولي وجهك الكريم وصل اللهم علي سيدنا محمد وسلم
اللهم اني اسالك بكل اسم سميته لي نفسك واثتاثرت في عالم الغيب عندك اوا علمته لي احدا من عبادك ان تغير حالا لم تحبه وترضه بي اسمك العظيم الاعظم يااأالله ارح قلوبني من كل هم وغم ياأاا الله يااا ارحم الراحمين