apolojy
Active Level 1

User Statistics

  • 3 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

ممكن اعرف ايه رأيكو في s25 Edgeمن ناحية الاستخدام والبطاريه
موبايلي شاريه جديد بكرتونته بعمل خاصية ان اشيك عاي التاتش والسينسور والصوت اللي هي نجمه شباك 0نجمه شباك مابتفتحش معايا خالصممكن اعرف السبب