شبابعندي مشكله في بيكسبي مش بلاقي استجابه صوتيه منها الكلام ده من مده و رغم الابديت بردو مش بلاقي رد صوتي منها ده في نوت ٩لو حد عنده فكره أو عنده نفس المشكله ياريت أعرف عمل أي
سلام عليكم شباب.. عندي سؤال ممكن يكون تافهه بالنسبة لناس كتير.. بس شخصيا مهم ليا.. في بيكسبي الاستاجه الصوتيه مش بترد.. يعني أي كلام بقوله مش بيت الرد عليا نهائي تقريبا من ساعه آخر أبديت.. والله أعلم... إللي عنده فكره عن الموضوع ياريت يفيدني.. شكرا.....