الاستوديو عندي في مشكله بلاقي الصور بتختفي لوحدها ولما بكون عاوزه أوصل لحاجه موجودة في الاستوديو وانا شغاله علي كانڤا منلاقيش حاجه حتي برجع أصور تاني وبردو نفس المشكلة إيه السبب في كده وليها حل ولا إيه
هو الجهاز ده مش عليه ريكورد لتسجيل الصوت ولا بنحمله من الاستور؟وكمان عندي الكونتاكت مش بيظهر فيها أيكون واتساب لازم أروح علي ابليكشن واتساب عشان اراسل حد مينفعش من عند الكونتاكت علي طول
من فضلك انا بعد لما نزل التحديث الجديد عندي مشكله ظهرت من إمبارح مش عارفه افتح ايكونة المكالمات خالص اللي هي call log كل لما اجي افتحه يقفل بسرعه مش عارفه اعمل مكالمه وكمان دلوقتي الرسايل نفس المشكلة تفتح وتقفل بسرعه وعملت ريستارت للموبايل وحذفت الca...