عملت رووت للجهاز من فتره وقمت بالغاءة وفرمت الهاتف وعملت تحديث للفون والتحديث بيوصل عادي والفون بيتحدث s20fe بس كل ما بشغل الملف الامن او Samsung pass مش بيشتغل وبيقول بسبب انه اتعمله رووت قبل كده هل في حل للموضوع ده عشان مش عارف استخدم البرامج بسبب ...