User Activity

לעוד מישהו יש בעיה בוואטסאפ כל הזמן קופץ הודעת system והמכשיר מתחמםשהוואטסאפ בפעולה אין אפשרות לצלם מסך להגביה או להנמיך ווליום לא מקבל שיחות ועודראיתי שמישהו כבר כתב על זהמי עוד נתקל בזה והאם מישהו מצא פיתרון לזה ?