User Activity

لو سمحت في مشكله عندي في الشاحن معظم الأوقات بيشحن ببطق جدا لدرجة انه ممكن يوصل ل٦ سعاتونادر لما يشحن بسرعه كل فين وفينوجربت كذا شاحن نفس المشكلهوالهاندفري في المكالمات الي بيكلمني يسمعني وانا مسمعهوش وجربت كذا هندفري بردو نفس المشكلهالرجاء الافا...