dorva200
Active Level 1

User Statistics

  • 9 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

כאשר מקישים על הסוגריים בעברית, הם מגיעים למקלדת בצורה הפוכה. אז אם אני מנסה לרשום )עם סוגריים( זה יוצא ככה, ואז אני צריך ללחוץ כל פעם על הסוגר ההפוך בשביל להקליד סוגריים בצורה נכונה.אשמח אם יהיה אפשר לתקן את זה.