כאשר מקישים על הסוגריים בעברית, הם מגיעים למקלדת בצורה הפוכה. אז אם אני מנסה לרשום )עם סוגריים( זה יוצא ככה, ואז אני צריך ללחוץ כל פעם על הסוגר ההפוך בשביל להקליד סוגריים בצורה נכונה.אשמח אם יהיה אפשר לתקן את זה.
אני בודק תוכנה במקצועי ויוצא לי לעבוד המון עם אנדרואיד בין היתר וזה בוודאות לא היה ככה אצלי לפני כמה חודשים, מאז הONE UI 8 סמסונג פשוט דפקו כל כך הרבה פיצ'רים שזה פשוט הזוי, ולאחרונה גם זה נדפק לצערי...