שלום רב,קיבלתי את הS26 אולטרה לפני שלושה ימים,המסך נראה מאוד דהוי ולא מפוקסל עם חוסר עומק צבעים. גם בקטעי וידאו, האיכות מאוד מאוד ירודה.לא הפעלתי את הprivaicy display.אין יותר תצוגה טבעית.אני לא חדש עם ניידים של סמסונג עוד מ2012.אני צלם עורך ויוצר ...
עוד אנשים מתלונניםלא יודע מה לעשות...https://r2.community.samsung.com/t5/Galaxy-S/%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%99%D7%9E%D7%AA-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9E%D7%A1%D7%9A-%D7%A9%D7%9C-Galaxy-S26-U...