ياجماعه مفيش حل في الساعه الديناميكيه لما يكون الجهاز باللغه العربيه الساعه بتعكس يعني الجمب اللي المفروض بيكون فوق الجسم بينزل على الجسم والجمب اللي المفروض بيكون نازل جمب الجسم بيترفع ايه الحل لاني مش عايز استخدمه باللغه الانجليزي
انا مش عايز اخلي التلفون انجليزي ومخلي التلفون عربي الجزائر عشان الارقام تبقى انجليزي لما بعمل الساعه الديناميكيه بتعكس معايا مش راضيا تتضبط على الخلفيه اللي حاططها يعني اللي بتبقى مرفوعه بعد ما تثبتها وتدوس تم تلاقيها عكست والناحيه اللي فوق الخلفيه ...
انا معايا s25ultraونسيت النمط بتاعه مفيش حل اقدر افتح بيه التلفون من غير مسح الداتا اللي عليه انا معايا الجيميل والسامسونج اكونت ومعايا العلبة بتاعت الجهاز ياريت حد يفيدني
لسه شاري جهاز s25 ultra اديله اسبوع معايا اول يومين تلاته كان كويس معايا بعد ما حملت التطبيقات وحدثت الجهاز حاسس ان البطارية بدأت تستنزف جامد كده في مشكله ولا لا