הי שלום יש לי לאחרונה בעיה בדפדפן כרום. כאשר קופץ ההודעה לשמור סיסמה או של התרגום זה מציג את זה בצד המסך ואי אפשר ללחוץ על זה. אני לא יודע אם זה בעיה בטאבלט ( S9 ) או בדפדפן אשמח לעזרה למי שיודע. ( כשאני עושה הסרה של עדכונים אז זה עובד טוב
הי שלום רציתי לדעת אם יש כאן חבר'ה שיש להם את הטאבלט S9 הגסרה הרגילה. מעל שנה ומרגישים שיש ירידה בביצועי הסוללה בצורה משמעותית ! ביחס לחודשיים הראשונים תודה לעונים
פרטים טכנים על העדכון:העדכון עצמו שוקל 5 ג'יגה לקח לו רבע שעה לרדת. בלי בעיות או תקיעות באמצעהעדכון עצמו לקח 5 דק' בערך. אחרי ההפעלה הכל עבד חלק. העדכון לקח סה״כ 2 אחוז סוללה במשך העדכון
הי יש פה עוד מישהו אולי שמשתמש בטאבלט S9 ואחרי שנה או יותר של שימוש מרגיש שהסוללה נגמרת ממש אבל ממש מהר ביחס לפני או שזה בעיה ספציפית בסוללה שלי ? תודה לעונים