Lionma
Active Level 4

User Statistics

  • 85 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

ידעתם שניתן לעשות את זה בone ui ?מומלץ לכל מי שבעליו של מכשיר סמסונג - תורידוGood lock.
היי סמסונג קודם כל אני חייב להגיד כל הכבוד על יצירת אקוסיסטם מושלם כמעט במיוחד לאור העובדה שאפשר מעכשיו לשלוט בטלויזיה של סמסונג ישר מהשעון .עם זאת יש לי הצעה לשימוש בריבוי מכשירים. לאור בעיה שיש לי.מה עם מי שיש לו שני מכשירי סלולר של ושעון אחד?מה א...
Dex-תודה סמסונג מקרב לב .עשיתם המון התקדמות בנושא דקס .החווית שימוש בדקס בגרסת אנדרואיד 16 היאפשוט תענוג .תודה סמסונג על השיפור הזה ועל אלה שיבואו.
הנה רעיון לסמסונג -dex for cars.עם אפשרות לרכישת ערכות נושא ומוזיקה.בבקשה סמסונג .אני לא מבין למה אני עושה את החשיבה בשבילכם , אין לי בעיה להפסיק את מה שאני עושה עכשיו ולהתחיל לעבוד עבור סמסונג מעכשיו.רק הרעיון לבד שווה מליונים.
חשוב לי מאוד לציין שאני משתמש במכשירי סמסונג מאז ילד, אני בן 41 היום.אם תבוטל הגישה לאפליקציות צד שלישי, אני כנראה לא ארכוש מכשיר סמסונג נוסף. נראה ונשמע כמו להגיד ללקוחות שלכם אתם יודעים מה תלכו לקנות אייפון אם לא טוב לכם, אנחנו עושים המון כסף ואנחנ...