عندي مشكلة في الشحن في جهاز Samsung s25 fe.. هي انه لما بستخدمه بالشاحن ال ٤٥ وات بيهنج كدة لو استخدمته و هو بيشحن بيبقى فيه زي ghost touch ابقى ثابت ع ستوري يبقى فيه زي لاج كدة الفون عايز يقلب الاستوري اللي بعدها او لو بسكرول يدوس ع حاجة يفتحها.. ال...
عندي مشكلة في الشحن في جهاز Samsung s25 fe.. هي انه لما بستخدمه بالشاحن ال ٤٥ وات بيهنج كدة لو استخدمته و هو بيشحن بيبقى فيه زي ghost touch ابقى ثابت ع ستوري يبقى فيه زي لاج كدة الفون عايز يقلب الاستوري اللي بعدها او لو بسكرول يدوس ع حاجة يفتحها.. ال...