Kemya17
Active Level 3

User Statistics

  • 7 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

عندي مشكلة في الشحن في جهاز Samsung s25 fe.. هي انه لما بستخدمه بالشاحن ال ٤٥ وات بيهنج كدة لو استخدمته و هو بيشحن بيبقى فيه زي ghost touch ابقى ثابت ع ستوري يبقى فيه زي لاج كدة الفون عايز يقلب الاستوري اللي بعدها او لو بسكرول يدوس ع حاجة يفتحها.. ال...
عندي مشكلة في الشحن في جهاز Samsung s25 fe.. هي انه لما بستخدمه بالشاحن ال ٤٥ وات بيهنج كدة لو استخدمته و هو بيشحن بيبقى فيه زي ghost touch ابقى ثابت ع ستوري يبقى فيه زي لاج كدة الفون عايز يقلب الاستوري اللي بعدها او لو بسكرول يدوس ع حاجة يفتحها.. ال...
كنت حاطت wired headphone و بكلم حد مكالمة و فاتح فيديو يوتيوب.. لقيت فجأة التلات نقط دول ظهروا و بيختفوا و مش ظاهرين في السكرين ريكورد ؟ ده ايه؟