User Activity

Araç çubuğunboyle altta yerleştirebilecek bir özellik var mı acaba
Uı7 yukledikten sonra telegram çokup soyle hata vermeye başladı uı6.1 e nası dönerim yada yakında telegram fünceleme alır mı