Community Home
S26 / S26+ / S26 Ultra
Tips
Discussions
Suggestions
Questions
Beta tips
All community
Knowledge base
Rayan_Hazem
Users
cancel
Turn on suggestions
Auto-suggest helps you quickly narrow down your search results by suggesting possible matches as you type.
Showing results for
Search instead for
Did you mean:
Sign In/Register
Register
·
Sign In/Register
·
Help
Rayan_Hazem
Active Level 4
User Statistics
22
Likes
0
Solutions
12
Posts
44
Comments
0
Followers >
0
Following >
View all badges
Sign In/Register
User Activity
Posts
Comments
Activity Feed
لو عملت دورة شحن هتحسن من اداء البطارية
02-26-2025
لو عملت دورة شحن هتحسن من اداء البطارية ولا كلام فارغ
اخلي وضع التصوير علي 12 ولا 50
02-14-2025
موبايل A54 اخلي وضع التصوير في الكاميرا علي ١٢ ميجا ولا ٥٠ ميجا
لو عملت دورة شحن مره في الشهر هتحسن من اداء البطارية A54
02-01-2025
لو عملت دورة شحن مره في الشهر هتحسن من اداء البطارية A54
لو شحنت ب كابل مش اصلي
01-25-2025
لو شحنت ب كابل مش اصلي بس راس الشاحن كويسه اصلي فيه ضرر
الموبيلات اللي ضهرها زجاج زي ال A54
01-20-2025
الموبيلات اللي ضهرها زجاج زي ال A54 بيخربش يعني لو مشيت بالموبايل من غير اسكرينه ضهر عادي الجراب بس
View more
Re: Re: Re: Re: اخلي وضع التصوير علي 12 ولا 50
02-14-2025
طيب انا اسف طالما مش هحسها يبقي الفرق في ايهممكن قصدك التفاصيل البعيده متكنش مبكسلها
Re: Re: اخلي وضع التصوير علي 12 ولا 50
02-14-2025
مع ان بحس ان مفيش فرق بين الصورتين
Re: لو عملت دورة شحن مره في الشهر هتحسن من اداء البطارية A54
02-01-2025
يعني حوار دورات الشحن ده اي كلام ... مهتمش بيه اشحنه في اي وقت و اي نسبه وخلاص
Re: Re: Re: Re: Re: Re: لو شحنت ب كابل مش اصلي
01-25-2025
يعني طالما بيعمل سوبر فاست و بيشحن في نفس وقت الكابل الاصلييبقي كدا تمام مفيش منه ضرر
Re: Re: Re: Re: لو شحنت ب كابل مش اصلي
01-25-2025
بيدي نفس الوقت الاصلي و بيدي سوبر فاست
View more
Activity Feed
Got a Like for
Re: Re: Re: Re: لزق ضهر هاتف Samsung A52
.
05-16-2025
12:53 PM
Got a Like for
Re: Re: Re: Re: اخلي وضع التصوير علي 12 ولا 50
.
02-14-2025
01:15 PM
Liked
Re: Re: Re: اخلي وضع التصوير علي 12 ولا 50
for BEBO_TECH.
02-14-2025
07:01 AM
Liked
Re: اخلي وضع التصوير علي 12 ولا 50
for BEBO_TECH.
02-14-2025
06:59 AM
Liked
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: لو شحنت ب كابل مش اصلي
for aboalbob.
01-25-2025
04:08 AM
Got a Like for
Re: Re: Re: Re: Re: Re: لو شحنت ب كابل مش اصلي
.
01-25-2025
03:44 AM
Liked
Re: Re: Re: Re: Re: لو شحنت ب كابل مش اصلي
for aboalbob.
01-25-2025
03:42 AM
Got a Like for
Re: Re: Re: Re: لو شحنت ب كابل مش اصلي
.
01-25-2025
03:37 AM
Got a Like for
لو شحنت ب كابل مش اصلي
.
01-25-2025
03:30 AM
Got a Like for
لو شحنت ب كابل مش اصلي
.
01-25-2025
03:29 AM
Got a Like for
Re: Re: لزق ضهر هاتف Samsung A52
.
01-21-2025
08:34 PM
Got a Like for
Re: Re: Re: Re: Re: Re: لزق ضهر هاتف Samsung A52
.
01-21-2025
08:33 PM
Got a Like for
Re: Re: Re: Re: لزق ضهر هاتف Samsung A52
.
01-21-2025
08:32 PM
Got a Like for
A54 هيدعم لحد اندرويد كام
.
01-21-2025
03:29 AM
Got a Like for
فيه طريقه اخلي الكبيورد لغه عربيه و الارقام بالإنجليزي
.
01-20-2025
07:25 AM
Got a Like for
الموبيلات اللي ضهرها زجاج زي ال A54
.
01-20-2025
07:25 AM
Got a Like for
فيه طريقه اخلي الكبيورد لغه عربيه و الارقام بالإنجليزي
.
01-20-2025
06:51 AM
Got a Like for
Re: Wifi calling
.
01-19-2025
05:11 AM
Liked
Re: Re: Re: Re: التحديثات الامنيه لهواتف سامسونج
for maream2005.
01-10-2025
07:01 AM
Got a Like for
Re: Re: Re: التحديثات الامنيه لهواتف سامسونج
.
01-10-2025
07:01 AM