elmokadem
Active Level 2

User Statistics

  • 2 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

لو سمحتم .. لما بتكلم مع حد في الفون واضغط علي التسجيل علشان يسجل المكالمه .. بشغل الفويس بلاقيه فاضي مفيهوش اي صوتممكن اعرف ايه الحل
لو سمحتم بالنسبه لكاميرا التصوير البطئ .. ليه اثناء التصوير الاضاءه بترعش ومش مظبوطه ؟؟
Following
Followers