Öncelikle bir yıllık deneyimimden bahsetmek istiyorum. Telefonu ilk kutudan çıkardığımda One UI 7.1 ile bizi karşıladı; telefon açılışı ve açıldığı anda ikonların yüklenmesi baştan beri çok hızlı ve akıcı bir deneyim sunuyordu.Ekran kalitesi açısında...