S7 edge kullanıyorum samsung'un bu 3 yıl güncelleme **bleep** politikasından nefret ediyorum **bleep** canavar gibi telefonlar hakediyor bu android 10 u hatta 11 i bile ama herşey güncelleme politikası başka bişey değil hep aynı geçiştirme şekli 2016...
android 10 sürümünü mü kullanıyorsunuz eğer öyleyse yeni ufak bi uptade ile bu tür sıkıntıları gidereceklerdir en yakın zamanda çünkü kullandığınız telefon gayet başarılı bi ürün
s7 edge 50 milyondan fazla satmıştı hatta 53 milyondan fazlaydı bile ona rağmen ayıp ettiler bize asıl en büyük ayıp pembe çizgi sorununa kullanıcı hatası dediler.