User Activity

merhaba bir süredir a56 kullanıyorum eskiden a54 kullanıyordum onda ekran sanki daha canlıydı bu biraz soluk geldi düzeltmemin bir yolu varmı acaba
 Members'ın pek konuşulmayan yarası.