Netguard ile yaptım fakat bir süre sonra galiba kendliğinden genr açılıyo. Kolay ve root gerektirmeyen ve bidaha uğraştırmayacak şekilde gos ve gamr boosteri falan kapatmanın yolu varmı
Game booster yetersiz. Oyunlar 60-120 fps de verse hissyatı verdiği fps değerinde değil. Kullanıpması gereken yan bir uygulama varmı? Aynu oyun snapdragon-apple işlemcilerde daha stabil ve optimizasyon sorunu olmadan çalışıyor.
Yaklaşık 1 yıldır s24+ kullanıcısıyım ve telefonu keşke deneyerek alsaydım. Sistem optimizasyonu oyun optimizasyonu olarak iğrenç bir model. One ui 6.1 deyken 7 yi sabırsızlıkla bekledim belki optimizasyon sorunları çözülür diye ama halen yok. 120 hz...
Cpu hızını kapat istersen kapatma sana kalmış ama kapatırsan daha iyi başka nir şey kapatmana gerek yok bide güç tasarundayken 60 fps olduğundan emin ol telefonun ekranının güç tasarufundayken 120 hz de kullanılabiliyor diye biliyorum
Ayarlardan biraz daha aşağı in orda disable apps seçeneği var onu aç devre dışı bırakmadan önce önbelleği ve verileri sil game booster gamehub falan hepsini devre dışı bırak hepsinedr aynısını yap
Evet. Ekran 60 hz e senkronizasyon olduğu için akıcı oluyo. Yayınlarımda yada videolarımda güç tasarufu açık yapıyorum hep. İstersen işlemciyi %70 sınırını kapatabilirsin güç tasarufundan