محمدبن١طارق
Active Level 1

User Statistics

  • 6 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

البطارية بقت بتتقص وانا سايب التليفون مابستخدموش كده ايه المشكلة وبكون متأكد إن قافل كل التطبيقات الأول مكناش بتنقص خالص لو سايب التليفون
في سكرين ريكورد من التليفون نفسه ولا لا وليه مش متاح حافظة في التليفون يعني أخد أكتر من حاحة كوبي وتفضل في الحافظة وايه أفضل تطبيق لقفل البرامج لو سمحت 樂
Followers