momenabrahem
Active Level 3

User Statistics

  • 7 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

يا جماعه فى علامه تعجب! بتظهر على علامه الوايفاى حد ممكن يفيدنا فى الموضوع ده
A10مين معاه جهاز سامسونج
يا جماعه حد مر بالمشكله دي في بعض الاحيان التاتش بيتقل ما بيبقاش عايز يتحرك وبالتحديد في قائمه الاشعارات
يا جماعه انا جهاز سامسونج اي 10 بلاحظ دائما بتقل في الجهاز وبالتحديد في قائمه الاشعارات حد لاحظ كده في اي جهاز من الفئه دي