صباح الخير يا شباب عندي سوال لو سمحت انا تليفوني عملت فورمات للجهاز وبعدين لقيت ان الشاشه Always On Display شغالة بس مش بقدر اشوف الإشعارات منها كانها فصلت تاتش مع العلم ان التليفون شغال عادي جدا بمعني اخر الإشعارات بتبقي موجودة لكن مش بقدر ادوس علي...