Sizce yeterince aktif miyim beni görüyor musunuz çoğu yerde?
1 mayıs'da ilk yorumumu atmışım (sanırım) ve şuan active level 6'yım. Yakında inşallah 7 olcam
Genel olarak herkesde olması gerekiyor kayıt yeri çünkü ios ve play storeda varAma android tv desteği ile ne yapacaksınız acaba orası biraz garip olmuş : D