Merhabalar samsung forum ee gece benim azizliğime uğrayan telefonumun üstünde uyumuşum uyandığımda alev gibiydi ekranda instagram aşırı ısınma nedeniyle kapandı yazıyordu telefonu normal ısısına düşürdüm telefonda anakart hasarı vs olurmu yani normal...
Isınma ilk 2 gün çok fazlaydı sonradan azalma oldu düşüncem şu forumlarda gezinirken gördüm kalibrasyon tarzı bir şey oluyormuş eğer o ise kaç güne geçer bu böyle işkence gibi