Cihazım 10 15 cm yükseklikten elimden düştü halının üstüne ve ekran gitti cihazım çalışıyor dokunmatik falan ama ekran yok üstelik garantiye göndermiştim cihazı ekran değişimi oldu değişim sebebi durup dururken ekran sağa sola tıklıyordu perdeyi indi...
sorun ne olabilir tam olarak çok canımı sıkmaya başladı cihazımı sıfır aldım hiç açıldığını görmedim hattım faturalı 4.5G çekiminde sıkıntı yok ama köyümde 4.5 G çekiyor ama verileri yüklerken uzun sürüyor vodafonede öyle değil VolLte açık benden dah...