Merhaba,Digital sağlık uygulamasını hiç kullanmıyorum. Her türlü ayarını da kapattım. Ancak arka planda çalışıyor ve günlük %15 pil tüketiyor. Bu tüketimi nerden mi görüyorum : Uygulamalar/Digital sağlık/ pil kısmndan görebiliyoruz. Son şarj edişiniz...
Devre dışı bırakınca yaklaşık 1 saat içinde kendiliğinden aktive oluyor.Entegre bir program root ile silindiğinde arka planda çalışan job cookies boşta kaldığından uyarı olarak geri dönüp sıkıntı çıkarmaz mı?