Aynı anda hem arka hem ön kamerayla çekim yapabildiğimiz çift kayıt özelliği daha fazla kısmından kaldırılmış. Bir yere mi taşındı yoksa kaldırıldı mı bilgisi olan var mı?
One UI 8'de böyle bir şey yoktu 8.5'ta oluyor. Ayrıca gördüğünüz bildirim panelinde mobil veriyi en sağa ekleyemiyorum flaş kalıyor yine orda. Belki işe yarar diye flaşı sildim ama hâlâ duruyor.
Her güncellemede pil daha da kötüye gidiyor hâlâ herkes yeni güncellemede optimize edecekler,düzelecek diyor. One UI 7'den beri böyle Ben hiçbir **bleep** göremiyorum. Bu iyileşen pil kime geliyor anlamış değilim.
S24FE de sözde düz S serisine göre daha fazla ekran süresi veriyordu,arkadaşımın S23'ü ile aynı süreleri alıyorum. Üstelik o 2024te aldı ben 2025te. One UI 6.1'de gerçekten güzel ekran süresi alıyordum 7ye güncellediğimden günden itibaren süreler ina...