Cihazı 3 gündür kullanıyorum.Cihazin saf gücü süper.ozellikle sd 680 in ne kadar süper bir islemci olduğunu anlatmama gerek yok.Lakin yazılım konusunda çok büyük hatalar var.Hemen cihazın bir çok uygulama ile optimizasyon edilmesi gerekiyor.Elbette *...
Ya nereden aldım bu telefonu.Telefondan sorun eksilmiyor.Aldigimdan beri 30 yıl yaşlandım ya.Alacak olan varsa ALMASIN.Gidin poco falan alın.Inanin bana eziyet gibi tel.