İnsan bir çekiniyor ister istemez şuan bende de sorunlar var. S25+ almıştım ekran ile ilgili sorunlar oldu şimdi FE aldım plus boyutuna alışkınım diye **bleep** da panel ile ilgili sorun olmaz diye **bleep** da sorunlar var. Mesela sorun dediğim şey ...
Ya zaten telefonu eskiten fazla ısı ve sürekli şarj edip şarj da kullanmak. Ama güncelleme takıntım vb yok derseniz memnun olduğunuz sürüm de kullanmanız da bu kullanım sürelerine etki edecektir.
Ben plus altı tercih etmiyorum düz modeller küçük ve taşıması rahat olsa da pil yüzünden almak istemedim. Zaten çanta kullanıyorum pek sorun olmuyor bende. Ama şu konuda haklısınız hemfikir olarak ana seri almak mantıklı ama ben yine de plus ve üzeri...