ليه بحس ان ال4K في الموبايل دا مزيف و مش حقيقي بلاقي الFHD جودته احسن و ال 4K الاقيه بيكسلاته سايحة و بحسه جودته اقل و المشكلة بتتحل لما بستخدم برنامج تاني غير برنامج الكاميراجودة 1080pجودة 4Kجودة 4K على برنامج تاني
اخر تحديث نزلته للموبايل Samsung A36 5G و الموبايل حاسيته تقل عن الأول و لاقيت برنامج الخلفية بقا بياخد من الرام زيادة عن اللزوم و ساعات بخش على الكاميرا و اشغل ال Night Mode الاقيه يعلق و يعمل الصورة بالشكل داالراماتمشكلة التصوير الليلي
لما الجهاز يعلق او يهنج بتظهرلك الرسالة دي معناها انه واجهة الأستخدام معلقة دي ملهاش حل موجودة في اي موبايل لما بيهنج لو عايز الموبايل يقلل تهنيج تقدر تقفل RAM Plus او تقلل من مساحة الموبايل علشان لو المساحة مليانة بيسبب تهنيج للموبايل