cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

A54 aşırı ısınma

(Topic created on: 01-28-2024 10:53 AM)
178 Views
onder1907
Active Level 1
Options
Galaxy A
Telefonu alali 1 ay oldu ilk samsung deneyimim ama pek memnun kalmadim 15 20 dk oyun veya herhangi bir uygulamada gezinirken telefon asiri isiniyo daha onceleri huawei telefon kullandim kesinlikle isinma olmuyodu basina gelen varmi yada sorun yaratirmi
0 Likes
14 Comments
Tolgaa94
Active Level 6
Galaxy A
Oyunlarda ve ağır uygulamalarda ısınma normal önder bey bence bi sorun oluşturmaz
0 Likes
Alpointernet
Expert Level 1
Galaxy A
Oyun ve herhangi bir uygulama dedikleriniz neler? Bendede a54 var 8 aydır hiç şikayetim yok ısınma konusunda.
onder1907
Active Level 1
Galaxy A
Cod mobile instagram reelslerde bile isinma oluyo ozellikle sarj olurken ekran cami yaniyo resmen
Alpointernet
Expert Level 1
Galaxy A
Cod mobile ısınması normal zaten, oyunlarda illaki ısınacak belli bir seviyede. Ayrıca bu instagram sorunu hemen hemen her cihazda var yani optimizasyon sorunu. Bu yüzden instagram konusunda cihazın alakası yok.
onder1907
Active Level 1
Galaxy A
Huawei p40 lite modelinde ayni oyunu 2 saat kullaniyordum en ufak isinma olmuyodu bence isinma konusundan dolayi problemli
0 Likes
Alpointernet
Expert Level 1
Galaxy A
O tefonun termal yapısı daha büyük olabilir.
Tolgaa94
Active Level 6
Galaxy A
Hızlı şarjı kapatıp şunlara dikkat edin 1706428861329.jpg
0 Likes
onder1907
Active Level 1
Galaxy A
Ayni oyunda ben huawei modeliyle iki saat oynuyorum en ufak isinma olmuyo
0 Likes
KIauS
Active Level 6
Galaxy A
Kaç derece
0 Likes