cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

Device Care app

(Topic created on: Friday)
126 Views
Irfan369
Expert Level 5
Options
Community Guidelines
Device care app mein memory ko open karo aur memory resident apps ko open karo aur yahan jo b apps hon in apps ko deep sleep pey ok kar do ok q k yeh apps apps apki fast battery drain karti hein aur phone ko achanak heating paida karti hein ok daily phone ko yeh pey in apps ko zaroor check kiya karo ap sub q k Samsung ui mein itnay saaray feature hein logon ko in feature ka pata he nahi aur phone. Ko daily 1 dafa restart ya reboot zaroor kiya karo aur apps ko update kiya karo aur play store aur galaxy store se software update aur Google ki security patch update zaroor check kiya karo aisa karnay se ap k phone k bugs aur heating issue hatam ho jatey hein ok auto brightness ko off karo aur ram plus ko b off karo 👏 🙏😊 yeh b heating paida karti hein ok 👏 🙏😊

image

Device care app
3 Comments
Irfan369
Expert Level 5
Community Guidelines
Device care app mein memory ko open karo aur memory resident apps ko open karo aur yahan jo b apps hon in apps ko deep sleep pey ok kar do ok q k yeh apps apps apki fast battery drain karti hein aur phone ko achanak heating paida karti hein ok daily  phone ko yeh pey in apps ko zaroor check kiya karo ap sub q k Samsung ui mein itnay saaray feature hein logon ko in feature ka pata he nahi aur phone. Ko daily 1 dafa restart ya reboot zaroor kiya karo aur apps ko update kiya karo aur play  store aur galaxy store se software update aur Google ki security patch update zaroor check kiya karo  aisa karnay se ap k phone k bugs aur heating issue hatam ho jatey hein ok auto brightness ko off karo aur ram plus ko b off karo 👏 🙏😊 yeh b heating paida karti hein ok 👏 🙏😊
Irfan369
Expert Level 5
Community Guidelines
Yeh dekho 1 app mere phone mein heating paida kar rahi hai battery drain aur battery gram kar di hai es ne mein ne es app ko deep sleep mode kar diya hai ab mera phone smooth hai thanda hai aur battery b drain nahi howi mere phone ki😮👏🙏😊1787918813267.jpg1787918813302.jpg
cycxz
Active Level 4
Community Guidelines
🔥