لو حد يجماعه يفهم فيهم يفيدني انا الشاحنين دول حد جابهملي من بره ومش عارف مين فيهن الاصلي ف لو حديعرف فيهم ياريت يفيدني وشكرا مقدماهستخدمه لشحن s 24 ultra
مش تحت شرط تعمل ضبط مصنع اغلب المشاكل ممكن تتحل لو عملت مسح للكاش بتاع الجهاز ابحث عن اليتيوب ازاي تمسح الكاش وهظهرلك اكتر من فديو انا كنت بتسال زيك كدا وطلع انه فيه حل غير ضبط المصنع لو فيه مشاكل