Merhabalar telefonumda zaman zaman dokunmatiğim kayıyor mesela klavyede b ye tıkladığımda n yazıyo , üst paneli indirdiğimde bi kısım geliyo elimi çekmeme rağmen taa ki telefonu kilitleyip tekrar açınca düzeliyo sizce telefonu garanti kapsamındayken ...