Daha bir kaç gün önce A17 aldım, Kaç gündür şarjı hızlı azalıyor, günde en az 2 kez şarja takıyorum. İlk kurulumları olduğu için normaldir diye düşündüm ama hâlâ şarjı hızlı bitiyor normal bir durum mudur?
Daha 10 dk geçmeden 78'den 73'e düştü. Gemini de normal diyor ama bilemedim, Belki 5G ile ilgisi vardır daha yeni yeni kuruluyor ya 4.5G ile 5G arasında geçiş yapıyor görüyorum