فعلا شكيت في الكابل و جبت واحد جديد اصلي..مشتغلش شكيت في الشاحن نفسوا جبت واحد مشحنش ...لحد م رحت لواحد صحبي النهرده معاه a20 و هو بيشحن سريع و انا مش بشحن....و مفعل الشحن السريع ايوه
تمام انا عامل كل ده و الشبكه عندي مش ضعيفه و كل حاجه و مفيش مشكله في البطريه لان لو المشكله في البطريه هتبقي ع طول كده هي بس لما بتيجي ع 20 في الميه و تخلص