User Activity

Merhaba arkadaşlar A24 telefon kullanıyorum sim 1 yerin durduk yere şebekesi gitti sim2 de şebeke var cihazım garantili sorun nedir acaba şebekenin gitmesi
Merhaba arkadaşlar telefonum şarja takılı şarjı 73 ü geçmiyor ne yapmalıyım bilgisi olan var mı
Merhaba karanlık ortamlarda kamera flaşı yanmıyor neden acaba ayarları 12 mm yada 50 mm yapıyorum olmuyor. Ne yapmalıyım